Op het park staat een uitgebreid team klaar:
Op de eerste plaats de locatiemanager. Deze spreekt meerdere talen, waaronder Pools, en zorgt voor de eerste ontvangst. Zij geeft de sleutels uit en maakt nieuwe gasten wegwijs op de locatie. De locatiemanager heeft een sleutelrol in het verwijzen van onze gasten naar de belangrijkste voorzieningen, waaronder de plaatselijke supermarkt, maar ook naar de gezondheidszorg. De locatiemanager ziet er tevens op toe dat huisregels worden nageleefd. De locatiemanager heeft een eigen kantoor op de locatie en is tijdens receptietijden aanwezig.
Daarnaast is er 24/7 een huismeester aanwezig. Deze persoon kan te allen tijde worden aangesproken als er iets aan de hand is. Denk aan een technisch mankement of andere vragen die niet kunnen wachten tot de locatiemanager weer aanwezig is. De huismeester maakt regelmatig een rondje op het park en is zichtbaar aanwezig voor onze gasten.
Work and Stay heeft een eigen technische dienst en huishoudelijke dienst. Hierdoor zijn wij in staat adequaat te reageren zoals bij wisselingen van gasten of als er technische problemen zijn.
Ook het hoofdkantoor is 24/7 telefonisch bereikbaar. Er kunnen zich immers altijd situaties voordoen die niet kunnen wachten tot de volgende ochtend.
Work and Stay werkt met een huisreglement. Dit huisreglement is in meerdere talen in alle verblijfsruimtes aanwezig. De locatiemanager en huismeester zien erop toe dat dit reglement wordt nageleefd.